PUB

16 septembrie 2010

DeAgostini> Comorile Pământului


Din această săptămână, DeAgostini ne invită la o nouă colecţie: Comorile Pământului. Primul număr are un preţ promoţional (ca de fiecare dată când începe o colecţie) de numai 4,99 Lei, iar preţul fiecărui număr va fi de 9,99 lei. Fiecare număr va fi însoţit de o piatră (semi)preţioasă, în primul număr: Ametistul, în al doilea - Ochiul-de tigru, iar în al treilea - Pirita, în al patrulea - Cuarţul roz, iar în al cincilea - Aragonitul, şi altele. În numărul 2, care va apărea după 27 sept. a.c., veţi primi gratuit prima tăviţă pentru păstrarea mineralelor.

28 de comentarii:

cata spunea...

cate numere contine colectia?

ClickBerty spunea...

DeAgostini nu prea obişnuieşte să ne dea detaliul ăsta, dar cred că se va întinde pe multe săptămâni, peste 20 cu siguranţă.

Anonim spunea...

NU AM REUSIT SA CUMPAR PRIMUL NUMAR. O POT COMANDA?
SAU CUM FAC ROST DE PRIMUL NUMAR? MERSI

ClickBerty spunea...

În cazul în cazul aţi pierdut vreun număr din această colecţie, DeAgostini vă oferă nişte numere de contact: 021.40.10.888, dacă sunteţi din România, de luni până vineri între orele 10:00-18:00.

Anonim spunea...

BAI STATI AR TREBUI SA NE DATI O MINGE JABULANI LA ASTA LA ULTIMUL NUMAR SI CATE 2 PIETRE SA SE TERMINE MAI REPEDE SERIA CA LE VREM MAI REPEDE CA VA OMORAM

**Georgi** spunea...

Imi puteti spune cand va aparea al 2-lea numar?Multumesc.

ClickBerty spunea...

A apărut azi, 28.09 a.c.

Anonim spunea...

in 30 septembrie deja nu mai gaseam numarul 2 la jumatate chioscurile din Cluj, si cei de la DeAgostini mi-au spus ca abia peste 3 saptamani vor avea un stoc ca sa pot comanda :(

Anonim spunea...

e super revista am luat nr 1 si 2 si de acum le astept si pe celelalte:X..tineti-o tot asa...

Anonim spunea...

Imi puteti spune cand apare numarul 3 Pirita?

ClickBerty spunea...

Regula DeAgostini este: Al doilea numar apare la 2 saptamani distanta fata de primul, de la al doilea fiecare numar va aparea la distanta de o saptamana. Al treilea numar este deja la chioscuri, urmatorul numar, martea viitoare.

Anonim spunea...

In ce numar vom primi primul biblioraft al seriei?

ClickBerty spunea...

Presupun ca odata la 20 de numere.

Anonim spunea...

e o prostie am luat piatra aia pirinei si se sfarama si cred ca are sclipici

Anonim spunea...

am luat piatra aia pirinei si cred ca are sclipici si se sfarama e o prostie deagostini

ClickBerty spunea...

Daca toate pietrele (semi)pretioase ar fi reale.. cu siguranta niste "cumparatori" ar da marea lovitura si ar fi putred de bogati....

sandacoseru spunea...

foarte interesanta colectie, numai de bine celui care a avut aceasta idee minunata
sanda

Anonim spunea...

eu nici macar nu am reusit sa vad cum arata aceasta colectie. in ce zi apare de obicei sa ma duc la o toneta cu ziare la prima ora poate prind si eu una. nu se poate comanda toata colectia?

Anonim spunea...

Sunteti prea fraieri!daca nu va pricepeti nu vb.Pietrele sunt reale,se gasesc din abundenta pe piata.Brazilia exporta cu vapoarele...Falsificarea unor pietre banale costa prea mult sa renteze.Nu toate pietrele pretioase au caracter de geme,nici macar toate diamantele...Pietele care se dau la revista nu au caracter de gema,sunt doar decoratice.O sa vedeti in numerele viitoare smarald si acvamarin,decorative fara sa fie pretioase...

Anonim spunea...

eu nu reusesc sa-mi cumpar revista; dimineata cand plec la servici e prea devreme si nu a sosit inca presa, cand ma intorc nu mai este! vanzatoarele s-au plans azi ca le-au venit jumatate din numarul revistelor pe care le au primit saptamana trecuta; cum fac naveta, am incercat sa caut in 3 orase si nimic :(

ClickBerty spunea...

Incearca sa te imprietenesti cu o vanzatoare si sa iti opreasca. Stiu povestea "nu ne-au adus multe numere decat cateva". Ele au o lista ... nu esti pe lista ti se pune placa celebra.

Alexandru Bica spunea...

sall e cineva onn datimi idu al meue : comorile

Anonim spunea...

la fel am patit si eu la 7,30 dimineata cand au primit mi sa spus sa terminat nu am primit de cat cateva nr am pierdut numarul 5 acum m-am imprietenit cu vanzatoarea si imediat merg sa iau nr 6 sper sa mai apara nr 5 ca sa pot sa complectez colectia

Anonim spunea...

va fi vreo piatrac pretioasa la comorile pamantullui? multumesc

Anonim spunea...

va fi o piatra pretioasa se numeste citrin

Anonim spunea...

citrinul nu este o piatra pretioasa e o prostie, se gaseste peste tot su ne este nici scumpa(in revista comorile pamantului e gresit )

Anonim spunea...

bai eu deja am facut toata colectia si unele pietre chiar sunt pretioase si inca ceva anonim sau cum te cheama pitrele nus falsificate sunt reale fraiere

Anonim spunea...

Pietrele (semi)pretioase si mineralele sunt REALE,asa ca nu va faceti griji...am mers cu ele la un bijutier,ca sa ma conving,si da,intr-adevar,chiar SUNT REALE!!!